Divisão de Projetos e Atividades

Código da Operação: SIMPATHY-663082

Acrónimo: SIMPATHY

Referência: SIMPATHY-663082

Título: Stimulating Innovation Management of Polypharmacy and Adherence in the Elderly

Área Científica: Medicina

Síntese do Projeto: SIMPATHY will stimulate and support innovation across the EU in the management of polypharmacy and adherence in the elderly, with specific focus on addressing inappropriate polypharmacy. We will deliver tools and resources for widespread adoption that address the questions of concern to the target stakeholders who can influence and implement the necessary changes.

Investigador Responsável: Doutor João José Malva

Programa de Financiamento: H2020 - Societal Challenges

Instituição Financiadora: Comissão Europeia (Scottish Government)

Data de início: 01-06-2015