Imprensa da Universidade

Dimensões: 230 mm x 220 mm
N.º Páginas: 64

Sinopse:

L home, percipalmente quando ye nino, daprende subretodo cul eisemplo, cula spriença, cul cuncreto. Atrabeç de la fábula, de l mito i de la lhienda, fumus-mos afazendo, zde la Bíblia, a coincer la bida i ls sous segredos. Nun fúrun la gramática, la retória ou la dialética, las trés artes lhibarales de l bielho trivium, quien mos ansinou a çcubrir l Mundo na eidade de l purmeiro zlhumbramiento, mas si la narratiba, la cuonta, la pequeinha stória eisemplar. Cuontas de la Dona Tierra agarra essa bielha aliança dun modo feliç i mui antressante pa ls mais pequerricos. I fai-lo agora cun un sabor mui special: an mirandés, seinha de la dibersidade i riqueza secular de l nuosso paíç i de l nuosso pobo. Bien háian todos ls que colaborórun neste porjeto, que spéremos puoda çpertar la curjidade i alhumbrar la sunrisa de muitos de ls nuossos ninos.

Excerto do prefácio do Diretor da Imprensa da Universidade de Coimbra

carrinho3