Revista de Gestão Costeira Integrada vol. 16, nº 3

Direção: J. Alveirinho Dias
Língua: Inglês
ISSN: 1646-8872
Editora: Associação Portuguesa dos Recursos Hídricos / Centro de Investigação Marinha e Ambiental / Universidade do Yale do ltajaí / Universidade Federal do Rio Grande do Norte / Imprensa da Universidade de Coimbra
Data: Setembro 2016
Periodicidade: Trimestral
Dimensões: 210 mm x 297 mm
N.º de páginas: 355

Sinopse:

Journal of Integrated Coastal Zone Management / Revista de Gestão Costeira Integrada is a peer-reviewed international journal that publishes articles dealing with all the subjects related to coastal zones and their management, namely focused on coastal oceanography (physical, geological, chemical, biological), engineering, economy, sedimentology, sociology, ecology, history, pollution, laws, biology, anthropology, chemistry, politics, etc.
Published papers present results from both fundamental as well as applied, or directed research.

downloadebook