IberPhenol - International Conference

FINAL ANNOUNCEMENT
3 fevereiro

Iberphenol

Due to CORONAVÍRUS COVID-19 and for the sake of safety and health, we hereby inform you that the IBERPHENOL INTERNATIONAL CONFERENCE “Advances in the role of phenols in health effects and other uses” to be held on the 26th and 27th of March at the Faculty of Pharmacy of the University of Coimbra will be postponed.

We will inform al interested people, as soon as we have more information.

Chama-se a atenção para os detalhes importantes do anúncio definitivo da Conferência Internacional sobre compostos fenólicos:

1) Após a conferência há possibilidade de submissão do manuscripto completo à Food Research International;

2) O hotel recomendado pela organização tem preço especial para os participantes;

3) As inscrições e submissão de trabalhos encontram-se abertas.

Flyer - FINAL ANNOUNCEMENT

Registration