2 junho, 2021
Evandro&Olga

A CeBER research seminar will take place on the 02nd of june and will have  two presentations. The first one entitled "DECISÃO MULTICRITÉRIO APLICADA A CONCURSOS PÚBLICOS - Sistema de Apoio à Decisão Baseado em Modelos Multicritério para o Auxílio à Análise de Candidatos e Propostas" will be presented by Evandro Silva Guimarães (Student of the PhD in Management – Decision Aiding Science, FEUC), and the second entitled "Sistemas de apoio à decisão para seleção da oferta em Formação Profissional"  will be presented by Olga Ferreira Marques Coutinho (Student of the PhD in Management – Decision Aiding Science, FEUC).