Este site utiliza cookies para lhe proporcionar uma melhor experiência de utilização. Ao navegar aceita a política de cookies.
OK, ACEITO

Orientação de doutorandos

(em curso) Knowledge and Technology Transfer in Technology Parks in Brazil, Portugal and Spain
Gestão - Ciência Aplicada à Decisão
(em curso) Brand building: Product Placement versus Yotube Ads
Gestão de Empresas
(2021) Psychological Traits and Workplace Informal Learning Strategies: The Mediating Role of Intrinsic Motivation
Gestão de Empresas

Publicações

(2020) Antecedents and consequences of Employer Brand Attractiveness. In: da Silva, Patrícia Pereira, Jorge, Susana, Sá, Patrícia Moura e (Ed.), Emerging Topics in Management Studies, (pp 281-303). Imprensa da Universidade de Coimbra.
Autores
(2018) Antecedents and outcomes of a City's Global Image: the impact of a tourist staple.. European Journal of Tourism Research, 21, 87-101.
Autores
(2018) Antecedents and Consequences of E-Satisfaction and E-Loyalty: A study on sports nutrition brands. International Journal Of Marketing Communication And New Media, 6, 32-48.
Autores
(2016) The adoption of cloud computing services by Portuguese companies: The impact of marketing efforts. RISTI - Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, 33-48.
Autores
(2016) Managing careers: Anchored, plateaued or drifting?. In: Machado, C., Davim, Paulo (Ed.), Organizational Management, (pp 31-62). London: Palgrave Macmillan.
Autores
Editores
(2015) Determinantes da adoção de serviços cloud computing pelas empresas Portuguesas: modelação com recurso a um estudo qualitativo. XXV Jornadas HispanoLusas de Gestion Cientifica.
Autores
(2015) Change Management, Team Cohesion and Psychological Contract in Hospitals. 17th European Association of Work and Organizational Psychology Conference (EWAOP).
Autores
(2015) Flexible Labour, Commitment and Career Orientations: Gains, Losses and Alternatives. II International Meeting oh HRM for Temporary Workers (ProjecTaw: Transitions of Temporary Agency Workers).
Autores
(2015) Marketing experiencial: contributo para a modelação da influência na Lealdade do consumidor de fast food. XXV Jornadas HispanoLusas de Gestion Cientifica.
Autores

Contactos

Morada

Faculdade de Economia
Universidade de Coimbra
Av. Dias da Silva, 165
3004-512
Portugal

Telefone

Telefone
+351 239 790 575
Extension
500275

Web e Email

Email
fontesdacosta@fe.uc.pt